Första!

Länge, länge har jag grubblat och funderat. Ska jag börja blogga på annat ställe än Familjeliv? Det som faktiskt hindrat mig är att jag inte velat dela med mig av mitt liv till hela världen – jag vill vara lite privat ibland också. Men nu tog jag steget i alla fall, så detta ska bli spännande. Hjärtligt välkommen du som väljer att läsa om mina funderingar och förehavanden. Nu börjar vi!

One thought on “Första!

  1. Håller med jag har tänkt likadant, men jag vill inte att vem som helst ska ramla in och tänka; men det är ju hon och snegla på mina förehavanden i smyg 😉 Lite nojjig kanske.

Kommentera

