Känner mig lite låg

Men det är inget mot vad min vän gör. Vi pratades vid imorse, jag skickade ett sms och hon ringde upp. Tårarna rann och sorgen är så djup och innerlig. Jag önskar att jag fanns där hos henne, men många många mil skiljer oss åt. Hon har en fantastisk familj som stöttar varandra i sorgen som tur är, men trösten ger henne inte mamma tillbaka. Sänder mina tankar till henne + familj, systern med familj och pappan som blev ensam kvar.

Jag kunde inte sova inatt, pga nyheten. Jag kan inte fatta. Men mest av allt… jag känner så för de anhöriga och önskar jag kunde stötta på något vis.

Kommentera

