Sjukstuga råder…

Philip som fyller 5 månader imorgon har fått sin första förkylning. Ont i halsen, snuva, hosta och feber. Gråt och jämmer om vartannat. Imorse hade han en kort liten bus-stund på 15 min, men nu mår han sämre. Han vill inte äta eller dricka särskilt bra, men jag får i honom lite ersättning och lite fruktpuréer i alla fall. Gav honom en alvedonsupp nyss och nu slumrar han i sin säng. Jag ska passa på att sova lite jag med.

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

2 thoughts on “Sjukstuga råder…

Kommentera

