På önskelistan i april…

MILQ.se har massor med saker som jag vill ha här hemma. Toalettstolsdekalen är något som jag och maken efterlyst ett tag. Förstår inte människor som måste stå upp och kissa när dom inte är pricksäkra nog? Denna dekal kanske vore något att sätta under locket till toan? Så var det ju dom där burkarna, jag kan inte släppa tanken på dom. Tror det är kärlek ;-). Marimekkos härliga badrumsmatta vore mysigt att borra ner tårna i när man byter blöjor eller stiger upp ur badet. Krukgubbarna har jag spanat in på styleroom.se bland annat och tycker att dom är så söta. I vår tvättstuga i källaren hänger det hemska gardiner för fönstren. Vita gardiner med röda julrosor på. Ja, jag är en JUL-galning, men detta till trots så är jag inte skyldig till detta. Vi fick ärva dem av den förra ägaren. Däremot är jag skyldig till att dom hänger där fortfarande… men vad gör det? Hellre det än inget insynsskydd alls. Denna fönsterfilm har jag spanat in ett par år nu och det blir nog denna som får ersätta julrosorna när det beger sig. 

Alla bilder och varor hittade jag på MILQ.se

Kommentera

