Snart är det min första Mors dag

Maken fick fira genom att bli pappa på självaste Fars dag. En bebis liksom, vad kan slå det? 😉

Jag har önskat mig en riktigt fin present och håller tummarna för att jag får ett sådant också. Ett namnsmycke i silver (Guld vore ännu bättre, men vem har råd med sådant?) liknande detta:

Med ”PHILIP” så klart. Bilden har jag stulit från mysilver.se men bilden är länkad så klicka där för att botanisera på deras hemsida vettja. Jag bryr mig inte om vare sig pris eller märke på smycket. Jag vill bara ha ett snyggt halssmycke med min favoritkilles namn och kanske födelsedatum.

Hoppas hoppas hoppas!

Insåg nu att svärfar planerat båtdoppen till just MIN DAG, men sorry käre svärfar. Jag vägrar. Då åker jag hellre upp en kväll mitt i veckan och gör bort det helt själv:-)

Kommentera

