Min dag!

Det var segt att ta sig upp ur sängen imorse trots att jag bara jobbade halvdag. Lars och Philip sov intill varann och helst av allt ville jag bara ligga kvar där bredvid dom.

Min goa make uppvaktade mig med presenter runt midnatt och jag fick både tunikan och legginsen från Lindex som jag önskat mig 😉 Passade perfekt på mig och jag är så nöjd! Sedan ställde han sig och bakade en urgod jordgubbstårta åt mig, dagen till ära! Han är ett kap vill jag lova 😀

Av mina föräldrar och min storebror fick jag kjolen jag önskat mig från Lindex och som om inte det var nog så fick jag en mobiltelefon!!! En liten avancerad sak som tydligen ska vara ”da shit”. Sony Ericsson XPERIA X10 mini… kolla vad söt den är! 😀 Den är just nu pärlemorvit, men jag har ett snajsigt grönt skal som jag nog ska använda istället – jag älskar ju grönt!

Vad mer då? Jo, Svärmor kom förbi och hade med sig presenter. Jag öskade mig ngt till Philip och hon hade köpt en fin flytväst till minimannen 😀 Jag fick en jättefin begonia i kruka.

Det är ganska kul att fylla år ändå 😉 Dessutom fick jag en stund idag för mig själv ute i trädgården under den gassande solen. Jag ogräsrensade vår häck inför klippningen av densamma. Jag gillar ogräsrensning (till en gräns såklart) för jag får helt rensa huvudet och bara vara i nuet… och sen blir det ju så fint också.

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

4 thoughts on “Min dag!

  1. Vilken fin dag du verkar ha haft. Tårtan ser helt livsfarlig ut! 😉 Jag är galen i jordgubbstårta!! Mmmmmm… Kram och grattis igen.

  2. Grattis i efterskott! Jag är imponerad av tårtan den ser ut att vara jättegod! Hälsa till hela din familj (inklusive mamma, pappa och storebror)!

Kommentera

