Är tillbaka hemma…

… efter en lunch-lunch vistelse med jobbet på Hillringsbergs Herrgård vid Glafsfjordens strand i Glava.  Det var en ståtlig gammal herrgård som bjöd på riktigt bra konferenslokal, fantastiskt välsmakande mat och sköna sängar. Vi rätade ut frågetecken, kalibrerade oss samt gjorde återblickar likaväl som gjorde upp framtidsmål… och så hade vi väldigt trevligt såklart!

För er som vill läsa mer om denna härliga plats kan kika på Herrgårdens hemsida: http://www.hillringsbergsherrgard.se/

Kolla in maten… (Parmaskinka etc till förrätt, hjortfilé till varmrätt och hallonsorbet till dessert)

Ni kan tro att jag var rätt impopulär som sprang runt med kameran hela tiden (fotade även arbetskamraterna), så när jag vid middagen fotade maten så gjorde sig några personer sig lustiga över fåniga jag 😉 Vassegó dä bjur ja på! Dessutom lär mina middagsbjudningar överträffa deras i både dukningar och matkreationer 😉 Ha!

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

2 thoughts on “Är tillbaka hemma…

Kommentera

