Imorgon…

Är det dags för naprapaten igen. Ska bli skönt att komma iväg igen. Det gjorde ju ont sist, men nu några veckor senare känner jag mig rörligare i kroppen än jag gjort på mkt länge. Så ett besök till gör nog bara gott.

Kanske får jag sällskap av son och make? Vi skulle behöva en tur till Stuvbutiken och köpa golv (förlåt heltäckningsmatta) till gästrummet. Just nu spinner knoppmaskineriet för fullt i jakten på inredningsidéer och ”tema” till rummet. Väggarna blir vitmålade med samma specialfärg (för betong) som i gillestugan och golvet får heltäckningsmatta som är varmt och skönt för fötterna. Men sen då? Tjaaaa… jag funderar och funderar.

Ett nytt tyg till sänggaveln är inköpt på IKEA. Det blir som vanligt helt crazy;-) Här ser ni tyget:

Har ett vitt virkat överkast som jag kanske kan få användning av här. Sen tänkte jag klä om en stol också… När jag nu orkar 😉

Kommentera

