Ajjjj….

Idag kändes det bättre hos naprapat Oskar… iaf INNAN han började knåda. Jag trodde nog att mitt axel- och skulderparti var i bättre skick än det var. Men, men… vackert blåtonad och mörbultad så ser jag fram emot en god läkning och så får vi se om jag vågar mig dit igen i januari 😉

I Gillestugan/Bion fortskrider arbetet. Elektrikern Daniel var här igår och jobbade och fixade så fint åt oss. Det är verkligen genomtänkt detta rum och vi kommer få många myskvällar därnere.

Ikväll påbörjades möblering och byggande av ”TV-möbel” längs fondväggen. Golvlist i ek har en lokal snickare fått fräsa och fasa av åt oss så den ska nu sågas till rätt längd och sedan några lager lack innan den skruvas på plats. Det är så nära nu! Underbart.

Mina grabbar

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

 

Kommentera

