Löning och bränna pengar?

Ja, jag blev så illa tvungen… mina vinterskor ( de enda med vettiga sulor) gick sönder idag efter 6 års trogen tjänst. I fjol köpte jag nya fejk-uggs och de har inomhus-sulor… halkigt som fan.  Dessutom tål de inte ngn som helst väta och man blir blöt direkt :-/

Så vi smet in på Scorett och köpte dessa:

Varma, vattentäta, ”ohalkiga” och rätt snygga tycker jag 😉

Vi var ändå på stan i andra ärenden… Optikern bland annat- vilket resulterade i detta:



samt ett par slipade solglasögon och skyddsglasögon med terminalglas.

Var även på jakt efter en vinterjacka… men jag är för sent ute .-( Det finns inget fint i affärerna (i min storlek) längre. 

One thought on “Löning och bränna pengar?

Kommentera

