Det är lustigt att en del människor…

Anser sig så mycket förmer än andra… förmer än MIG i synnerhet. Har jag ett stort fett L taggat i pannan eller vad är problemet? Vad hos mig får dig att känna dig så överlägsen? Vad är det som skiljer mig från andra människor? Är du ens medveten om hur du uppför dig? Är du medveten om att ditt sätt att uppträda är löjeväckande och osmakligt? Är du också medveten om att dina besserwisser-fasoner inte rör mig mer i ryggraden än ett kliande myggbett?

Lilla stumpan, vi har olika erfarenheter i livet och vi har båda mött och bearbetat motgångar och svårigheter. Vi har båda vuxit med uppgiften. Vi har båda tagit oss någonstans i livet. Vad är skillnaden? Varför detta juvenila beteende?

Fundera lite över detta.

What you give is what you get returned… Kanske kan karma lösa en del av dina personliga problem? Dags att anamma en trevligare attityd?

PS, jag tycker om dig ändå… tycker bara lite extra synd om dig och ditt stora huvud.

6 thoughts on “Det är lustigt att en del människor…

    • Nåja, inte så värst irriterad… mest en iakttagelse jag gjort. Tyckte att det kunde vara läge att vederbörande fick sig en tankeställare bara – ibland är man inte medveten om hur man beter sig och då kan det vara nyttigt om någon uppmärksammar sånt här fjant 😉

Kommentera

