Maria Montazami säger…

att man inte ska tala illa om sina arbetskamrater. Och jag tycker att det är klokt av henne att tänka/säga så… för man ska ju trots allt jobba med varandra och kunna hålla ett professionellt förhållningssätt till varandra. Eller hur!?

Men idag blev jag så förbannad! Det rök ur näsborrar och öron på mig och jag skrapade i marken med foten… men jag var snäll, korrekt och PROFESSIONELL! Till skillnad från dig din lille fjant!

Och vet du? Det var jag som hade rätt och DU som hade fel! 😉 Moahahahaha!

One thought on “Maria Montazami säger…

  1. Haha, klockren bild 🙂
    Nånstans ska frustrationen ut så det var väl bra att du gjorde det på ett sätt utan att hamna i konflikt. 🙂

Kommentera

