Örebro, Pålsboda och Hallsberg

Igår åkte vi en tur till Närke. Passade på att stanna till på Lågprismagasinet på Marieberg såklart och fyndade en traktor till Philip och en Amerika-kudde till mig. Löjligt billigt och jag är grymt värd den kudden! 😉

Sen bar det av till Pålsboda… Närkes Raggarparadis? haha!

Lägg märke till nummerplåten!

I Pålsboda hälsade vi på makens syster med familj. Passade på att hälsa på svägerskans svärföräldrar i Hallsberg som var så nyfikna på Philip och Phille fick leka med roliga bilar och äta gott fika (Ja vi fick också gott fika).

På kvällen åt vi smarrig middag och svägerskan och jag delade på en flaska rött. Lägger upp bild på vinetiketten här, för annars glömmer jag bort vad det hette 😉 Måste köpas hem!

Tack för igår!

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

Kommentera

