Nytt uppdrag!

Ett steg uppåt i karriärstegen? Tja, kanske inte riktigt… men man måste ju börja någonstans. Och inför nästa löneförhandling så har jag lite mer att komma med.

Jag har blivit ombedd och utsedd till att vara klinikens nya Carita-ansvarig (Carita = vårt nya datajournalsystem). Detta innebär en del administrativa uppgifter samt utbildning av befintlig personal samt all utbildning av ny personal. Det hela börjar imorgon då jag ska in till Landstingshuset på kurs. Spännande!

Jag är övertygad om att detta är ett steg i rätt riktning i min fortsatta karriär och jag hoppas att detta kan leda till  fler spännande uppdrag. Detta är PRECIS vad jag vill! 🙂 Är även ”påtänkt” att inom en en inte allt för avlägsen framtid ta över vissa personaladministrativa uppgifter samt schemaläggning… fast, det är jag i dagsläget inte lika sugen på. Men den dagen frågan kommer, den dagen den sorgen 🙂

2 thoughts on “Nytt uppdrag!

Kommentera

