Snälla, inspiration till tjejfest tack!

Jo så här är det: Jag tänkte bjuda in 3 väninnor på middag… 3 vänninor som jag inte träffat på ett tag pga diverse sista-minuten-återbud från min sida. 

Ge mig tips på 3-rätters meny! Ge mig gärna fler än en meny. Fisk/skaldjur får icke närvara pga allergi, annars är allt tillåtet. Fördrink + tilltugg är också välkommet. Vintips mottages med djupaste tacksamhet.

Herrejösses vad jag googlat och letat, men jag är så enkelspårig just nu.

Av någon anledning har jag mest hittat inspiration för DUKNING än så länge och den blir vit, romantisk med spetsar, silver, kristall och små vita fjärilar 😮 Hahaha! Ja, det är sant! Varför vet jag ej… men jag tyckte att det skulle vara gulligt och puttinuttigt denna gång 😉 Så för att KRÅNGLA TILL DET ytterligare så bör maten efterspegla dukningen! En plankstek med en hög bearnaise är inte önskvärt… Det ska vara vackert att se på likväl som det ska vara en fröjd för smaklökarna 😉 Å andra sidan får det inte vara för uppsnoffsat à la Guide Michelin heller.

Desserten måste vara pricken över i – det är viktigt. 😉

Någon?

2 thoughts on “Snälla, inspiration till tjejfest tack!

Kommentera

