Myshelg med besök av nära och kära… och några svin.

Vi tar det från början:

Igår lördag kom Farmor och Arvid hit och fikade med oss. Vi fick lite glada besked inför sommaren, vilket förenklar vår roadtrip till mina gamla hemtrakter för att besöka släkt och vänner. Kul, kul!

Sen kom Philips kusin Linus och hans sambo Sara på besök. Middagen hann precis dukas undan då nästa gäng kom inrullandes: Anton, Magnus och Maria hade varit på FBK-matchen i Löfbergs Lila Arena och passade på att ta sig en avstickare till oss efteråt.

Det blev en supermysig dag/kväll vilket såklat ger mersmak 🙂

Idag steg vi upp och åt en stadig frukost innan Linus och Sara åkte. Sen packade vi in oss i bilen och körde in till stan och Mariebergsskogen där vi tittade på alla fina djuren.

En kille som skiner av lycka över att få titta på de söta kaninerna!

Philip vinkar till mamma

Den snälla hästen ville att Philip skulle klappa på mulen. Lillkillen var så stolt efteråt!

Och såklart en bild på de gosiga svinen som tog igen sig i middagssolen. Jag är löjligt förtjust i grisar och skulle mer än gärna lagt mig emellan de tu bjässarna och kliat dom bakom öronen 😉 Fast, jag vet ju inte om dom där två skulle tycka om det lika mycket som mig? Dom kanske bits?

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

2 thoughts on “Myshelg med besök av nära och kära… och några svin.

  1. Va? Är det sant..men åh vad roligt!! Jag har sån ”hemlängtan” så jag blir jätteglad för er skull. Snygg lillkille, jackan var verkligen kanon.
    Hmm de där grisarna vet jag inte om jag skulle våga bekanta mig närmare med… de ser ju lite läskiga ut!

Kommentera

