Godnatt min skatt!

Lisa har idag 110622 lämnat oss. Efter dagar av ångest och många tårar var det dags att ta farväl. Vi var där Jag, maken och min pappa (Lisas Moffa) och kramade henne och pratade med henne tills hennes lilla hjärta stannade. Det är helt obegripligt att hon inte finns hos oss mer.

Jag har förlorat min vovva, min vän, min lilla flicka och sorgen är stor. Hon som nästan alltid funnits här, är nu borta, för alltid. Det är tomt, tyst, konstigt… Jag saknar Lisa.

Sista bilden på Lisa 110621

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

2 thoughts on “Godnatt min skatt!

  1. Åh… jag gråter när jag läser ditt inlägg. Så outsägligt sorgligt. Men nu är hon i vovve-himlen och har det jättebra där, ingen smärta längre.

    Stor, stor kram
    /Nina

Kommentera

