Födelsedag…

Jag fick KÅNKEN! Jag fick öppna min present i förskott då maken egentligen hade planerat vara borta ända till nu i eftermiddag. Så jag har hunnit använda min fina Fjällräven ”rygga” (svart) i 2 dagar nu och jag är så nöjd! Den passar i cykelkorgen och hänger fint på rygg eller arm. Dessutom sväljer den en del och det finns plats för nappflaskor m.m. Egentligen är det en perfekt skötväska.

Ja vad har jag fått mer?

2 st porslinsdockor (som Philip fattade tycke för 😉 )

1 glasskål

1 HTC Desire mobiltelefon

1 diskmaskin

1 behå

1 jättefin teckning som Philip ritat

och så kånken och middag på Alfies.

Här är lite bilder från kvällens restaurangbesök. Philips första besök på riktig restaurang gick ganska bra. Han blir 2 år i november och att stå ut med en trerättersservering är väl att ta i, men han skötte sig bra tycker jag.

Mormor, Philip, Farmor

Jag med bister uppsyn som vanligt ;-/

Philip gillade sin pizza!

Tjaaa... jag gör mig verkligen bra på bild!?

Nam nam...

Köttets lustar... ingen hit :-/

Tjusig tiramisou... men mäktig!

Så bar det av hemåt igen

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

Kommentera

