Muggen!

Muggen som jag önskade mig till morsdag, men som jag inte fick… Eftersom jag inte är mamma till min make och således kan förvänta mig att uppvaktas av honom. Philip å andra sidan är på tok för liten för att känna till vad Mors dag innebär ännu och dessutom tjänar han inga egna pengar heller. 😉

Min lösning på detta problem är att jag köper mugg-fan själv och så kan den stå där och titta på maken i skåpet och påminna honom om hur ruttet det är att inte uppvakta sin hustru – tillika  mamman till hans son – på den enda dagen på året som tillägnas henne 😉 Så nu har jag beställt den!

Nej det är väl inte den enda, eller ens den viktigaste, anledningen… Jag tycker att den är jättefin och vill verkligen ha en egen mugg!

One thought on “Muggen!

  1. Just det, rätta takter! Hoppas att han har fattat piken till nästa år. Givetvis ska mannen uppvakta kvinnan som med sin hälsa och kropp som insats för hans släkte vidare,allt annat är skamligt!

Kommentera

