Ibland får man bara nog!

Jag skämtar inte, men fönstren mot balkongen är inte tvättade utvändigt sedan förra våren och idag fick jag spunk på eländet. Jag har dock upptäckt att fönstren blir renast när jag tvättar dom med vanligt vatten + lite diskmedel. Och apfort går det ju också! Så utan ngn större kraftansträngning tog jag  min hink med diskvatten, tvättsvamp och fönsterskrapa och gjorde slag i saken.

Sedan har jag bytt sängkläder och tvättat OCH rensat pelargonerna i källaren!

Nu ska jag hämta min ljuvliga lilla prins på Dagis och så ska vi handla. Sen blir det Philipmys för hel slanten!

One thought on “Ibland får man bara nog!

Kommentera

