Jag fönstershoppar på nätet…

och fantiserar om hur framtiden kommer att te sig med allt vad detta år har att bjuda på. Just nu känns allt bara underbart och det kommer bli en rejäl omställning när det väl beger sig. Alla utlandsresor är givetvis inställda (dom som varit bokade i hjärtat och tanken) och istället drömmer jag om att strosa runt i Västerås och Stockholm med familjen i juli och ”njuta av”/”glänsa med vår” Amerikanare, kanske gå på Junibacken och bo på hotell… och såklart, umgås med storebror i Solna.

I nätbutikerna dreglar jag efter saker jag inte trodde skulle bli aktuellt att dregla efter (igen), men tack och lov har jag vett nog att inte klicka mig vidare till kassan 😉 Däremot tror jag att jag ska lägga in en liten beställning hos svärmorans make som någon månad per år arbetar på andra sidan Atlanten… En beställning från JC Penney bland annat – så kanske vi slipper tull och frakt.

I övrigt så rullar det på som vanligt med heltidsjobb och en 2-åring med stark vilja som tror sig kunna allt och bestämma allt 😉

2 thoughts on “Jag fönstershoppar på nätet…

  1. Härligt! Har nog en del i gömmorna som kanske kan passa (lite beroende av vilken sort det blir) 😉 Men det är klart…. Nytt är ju alltid roligare… 🙂

    • Ja blir det en pojke så har vi gömmorna fulla med knappt använda bebisplagg och även en tös kan använda mycket av det. Men visst vore det kul att köpa lite nytt och plutigt 😉

Kommentera

