För er som gillar utmaningar…

Här kommer en lista som jag hittade i Ninas blogg:

1. Vad gjorde du för 10 år sen?
2002  jobbade jag på det då nyöppnade Toys ‘R Us i Karlstad. Jag och jycken promenerade massor och jag gick ner 26 kilo i vikt med hjälp av Viktväktarna.
2. Vad gjorde du för ett år sen?
Skolade in sonen på dagis och jobbade och vabbade.
3. Fem snacks du gillar
Sourcream Onion chips!
Choklad
Kakor
Frukt
Pop corn
4. Fem sånger du kan hela texten till:
Åh jag kan massor med låttexter!
”Anyone at all” Carole King
”Every little thing” Carlene Carter
”Eternal Flame” Bangles
”She loves you” The Beatles
”Crazy little thing called love” Dwight Yoakam
5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär (multimiljonär?)
1) Bygga oss en fet villa i Amerikansk stil med stor veranda som sträcker sig sunt hela huset nästan och där man kan ha en gungstol och en hammock. Parkliknande trädgård med lång ”driveway” upp till huset. Hela godset ska omges av en hög mur med järngrindar vid infarten. Egendomen ska ligga på strandtomt och vi ska ha eget båthus och lång brygga samt en bastu.
2) Jag skulle köra runt i en Cheva Tahoe och när andan faller på kör jag runt i min Mustang.
3) Jag skulle resa massor med familjen och lära barnen historia och kultur på plats: Påskön, Machu Picchu, Alaska, Kina, Island, Skottland osv.
4) Sätta av pengar för barnens skolgång och framtid
5) Investera pengar.
6. Fem dåliga vanor
Lat
Slarvig
Rör på mig för lite
Äter för mycket
Svär för mycket
7. Fem saker du gillar att göra
Sjunga
Stryra och ställa
Shoppa
Mysa med familjen
Äta
8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa
Klä mig i: Sparkdräkt för vuxna eller Byxkjol
Köpa: Öl för eget bruk, spikmatta, sex?
9. Fem favoritleksaker
Datorn
Kameran
Mobilen
Spisen?
TV/Hemmabio
10. Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:
Nej, jag väljer att inte utse några, utan den som känner sig manad kan väl kopiera och publicera med egna svar i sin egen blogg?
One thought on “För er som gillar utmaningar…

Kommentera

