Jag måste dock säga att det där lönesamtalet…

Gjorde mig otroligt glad och stolt!

På sätt och vis gjorde det jobbet ännu roligare att gå till, även om det var roligt redan innan. Jag känner mig stolt och håller huvudet högt och inser att mina ansträngningar och frekvent visande av ”framfötterna” och ”utstickande näsor” börjar bära frukt och de ”lagar” som tidigare varit karvade i sten börjar grusas. Detta är en renässans för vår tandvårdsklinik och jag känner mig delaktig! Inte alls som förr…

Tänk, vid mitt förra lönesamtal fick jag veta att jag var en person med ”samarbetssvårigheter” och som inte kunde se sin egen skuld i en konflikt. Detta gav mig en 2:a i ”betyg”. Och idag får jag högsta tänkbara betyg! Jag lovar, jag är samma person nu som då, enda skillnaden är att min närmsta kollega inte längre är kvar på kliniken och först nu bedöms jag som en egen person.

Jag retar mig lite på mig själv dock, jag tar på mig onödigt mycket jobb. Jag vill vara med överallt, vill bestämma om allt, vill göra allt… Men frågan är om jag kommer orka? Fast,visst gör jag det 😀 Det är ju roligt och inspirerande!

Kommentera

