Hemlig…

Jag gör några privata inlägg då och  då som inte kan ses av annan än mig. Hela mitt privatliv kan jag ju inte lägga ut! Herreguuuud! 😉

Men ska jag vara helt ärlig så är det inte mycket spännande som händer här inte. Dagens pulshöjare var inte mer spännande än ett internt brev till mig från löneenheten som snällt returnerat påskrivna papper som FK vill ha. I övrigt går livet sin gilla gång. Vaknar kl. 06:45, drar mig till 07. Diverse hygienrutiner inkl hårfix och minimal sminkning fram tills kl. 07:10. Väcker sonen, gör välling till honom och frukost till mig. Klä mig själv och sonen, tandborstning, åka till jobbet/lämna på dagis. Jobba. Hem, äta, krama sonen, bada sonen, göra välling och läsa saga, TV-tittande och sen godnatt! Extremt spännande minsann 😉 Men helt ärligt – det är så här det är och jag klagar inte. 🙂

Vi har härliga lugna familjehelger nu och det är så skönt och vilsamt efter en jobbvecka. Nu i helgen åkte vi till Karlstad och gick runt på Bergvik en stund. Köpte lite kläder till liten och handlade lite på Maxi. Nu till helgen tänkte vi laga lite go-middag och fira Alla Hjärtans Dag lite i förskott.

7 thoughts on “Hemlig…

  1. Allas morgonrutiner verkar vara så lugna och sköna. Hur gör man!? Hur hinner man? När börjar du jobba? Jag går upp 6.15 och stressar mest hela tiden innan alla har kommit iväg.

  2. Men jag har ju jätte nära jag nu med! …. fast … tror jag kom på det – du behöver inte välja kläder! I min garderob finns aldrig någonting! Fast inte tar det mig 10 min bara att fixa hygienen på morgonen … jag får väl gå en kurs någonstans.

  3. Skillnaden är ju att jag kan gå i myskläder till jobbet om jag vill… har ju arbetskläder där. Men jag duschar på kvällstid, på morgonen tvättar jag på min höjd håret – och tunnt som det är så torkar det fort. Tandborsten hinner man med medan man gör annat 😉

Kommentera

