Min blogg…

Jag skriver om mitt liv – inte det jag tror att andra vill läsa. Förstår att en del kanske tycker att det blir för mycket familj och då främst Philip. Men, då han är den viktigaste personen i mitt liv och den som upptar omkring 70% av min tankeverksamhet varje dag, så är det nog inte så konstigt heller.

En annan sak som jag ofta tänker på just nu är renoveringsprojekt – fast de stora projekten, badrum och kök,  som jag just nu planlägger i mitt huvud, får dröja ytterligare några år. Det som är bra med det är att jag har gott om tid att veta vad jag vill ha och hur jag vill ha det hela.

En annan fundering just nu är köksgardiner… i köket hänger fortfarande julgardinerna uppe. Ja, dom ska tas ner… men jag har inga gardiner som jag vill hänga upp där just nu tyvärr, så då kan dom hänga där dom hänger. I fjol tog jag ner julgardinerna lagom till Påsk.

Sedan grunnar jag lite över två stora inköp denna vår – tvättmaskin och kamera.

Kommentera

