Trösthandlat på ICA Orrby… och blev lycklig!

Vit formfranska (Iofs maken som var sugen på varma mackor), hasselnötskräm (som för övrigt smakar blaj enbart, men kanske kan jag kleta ner sånt i nån muffins?), storpack Piggelin (för halsen), en påse Ahlgrens bilar (till mig), fruktdryck med sugrör (till vårens utevistelser med lillen), Fisherman’s friends halstabletter (till maken)och ett rör Pringles (Maken och sonen gillar chips… jag äter ngt enstaka, men mår mest illa av sådant nuförtiden).

Men nu när jag ser listan så inser jag att det endast var bilarna som var enbart ämnade för mig 😮 Vad sjutton, här släpar jag mig iväg till ICA med feberfrossa för att trösta mig själv och så slutar det med att jag bjuder hela familjen på fest! Detta var ju tänkt att vara till mig bara… Alltså: Jag har inte trösthandlat till mig själv på länge då jag inte ens minns hur man gör – Summa kardemumma: Jag är nog ganska lycklig ändå 😉

Kommentera

