En härlig dag!

Har fått sova hyfsat i natt faktiskt. Bara 3 uppstigningar för toabesök och däremellan har jag sovit gott. Maken var i Stockholm och höll inte mig vaken med sina snarkningar (min storebror däremot fick nog en sömnlös natt).

Philip och jag har haft myspys här hemma, mestadels framför TV’n. Försökte få med honom ut i trädgården, men det blev bara skrik, gråt och tandagnisslan av det hela när vi väl kom ut… så vi gick in igen.

Nu sover han middag och kommer vakna överlycklig av att se att pappa äntligen är hemma igen. Solen skiner och vi går nog ut i eftermiddag, Phille och maken tvättar Lincoln och jag hamnar nog i en solstol 😉

Kommentera

