Idag…

Var en tråååååkig dag. Gjort ”ittna” här hemma.

Men jag fick lite gjort ute på samhället i alla fall. Avslutade allt på jobbet, handlade lite förnödenheter på ICA och hämtade ut mitt paket med amningsbehå (för natten) och maggördel (att ha efter förlossningen). Kvinnan i kassan kom tillbaka med ett knallrosa paket med avsändaren ”Yummy Mummy”. Paketet var lagomt stort för att man skulle kunna missuppfatta innehållet… Oj oj. Jag var bara tvungen att upplysa henne om att paketet innehöll en amningsbehå och inget porrigt. Inte för att hon frågade mig, utan för att jag kunde läsa hennes blickar 😉 Usch, vad pinsamt 😉

Nåja, i övrigt var min beställning från GlamMom.se bara en positiv upplevelse. Innan jag lade beställningen mailade jag butiken och rådfrågade om storlek och jag fick svar bara ngn timme senare. Och när jag lagt beställningen så postades den redan dagen därpå! Innanför den rosa plasten låg min beställning inslagen i silkespapper med en personligt skriven hälsning på ett litet kort. Och som icing on the cake hade tjejjerna på GlamMom skickat med en liten present till mig i form av en Lindt chokladkaka. Det är väl bara ren och skär kärlek och omtänksamhet till sina kunder – eller vad säger ni? Jag bara häpnar!

Så är du gravid eller nybliven mamma och i behov av en bekväm behå exempelvis så lägg en beställning här!

Kommentera

