Mage…

När jag väntade Philip så blev jag betydligt rundare i kroppen och bebismagen maskerades lite och kunde alltså misstas för en vanlig fetto-mage… + att det var en annan årstid och jag hade väl mer kläder på mig också.

Den här gången stirrar folk verkligen på min mage! Jag blir så illa till mods att jag känner mig gråtfärdig ibland… Sluta stirra!  Inte ens försiktigt tittande, utan verkligen vidöppna-ögon-sluta-andas-tappa-hakan-stirra! En del människor alltså, inte alla. Igår på Bergvik såg jag blickar som fästes vid min stora mage och jag frågade maken om den verkligen är SÅ iögonfallande… ”Ehm, ja det har du! Man kan inte undgå att se den där kanonkulan”. OK, bara att stå ut då… men lite läskigt är det. Har i alla fall sluppit en massa mag-tafsande… bara några enstaka som tagit sig friheten och känna på kanonkulan. För det kan vara väldigt otäckt kan jag tycka 😉

Känsliga jag 😀

Kommentera

