Hallå!? Jorden anropar!

Snacka om att bli brädad – av en Iphone och en Ipad. Hetare sällskap har han nog aldrig haft i sitt liv? Fånen följer med överallt pga sitt lilla format, paddan slipper jag oftast se vid köksbordet och utomhus iaf.

”Jag måste spara först”

Sen när kvällen kommer så kommer laptopen med i sängen. Sedan börjar dygnet om igen, jobb – hem – äta – spela TV-spel med Philip – Paddan/Fånen och avslutningsvis Lappen.

Jag pratar – men jag hörs inte, jag går runt här – men jag syns inte… lika bra att gå och lägga sig, vill ju inte att någon råkar snubbla över mig… för även om jag inte syns så finns jag.

One thought on “Hallå!? Jorden anropar!

Kommentera

