Pratade lite…

Maken hade läst min blogg och vi pratade lite innan vi somnade. Det blir nog bra detta… ska tänka på att inte berätta om mitt mående för honom bara – han gillar inte sånt. Jag får bita ihop och hålla det för mig själv antar jag :-S Har ju inte så många andra att prata med under dagarna heller och alla intima detaljer vill jag inte dela med vem som helst.  Men han vill nog slippa dom också – helst inte veta att dom förekommer alls. Så låtomoss blunda för eländet och blicka framåt mot en strålande framtid med bebisgull, sol, värme och blomdoft 😉 Jag skola njuta av denna resa jag på egen hand gjort och kommer att göra några veckor till och endast tänka positiva tankar och tänka bort det onda… eller tänka om: Ur det onda kommer det goda. Det står säkert i bibeln någonstans – eller någon annan stor helig bok?

Totalt stulen bild!

2 thoughts on “Pratade lite…

  1. Men alltså..vad hände med nöd och lust undrar jag. Till viss del förstår jag att man kanske inte ska navelskåda allt men det kändes inte som att dina önskemål var orimliga när det kommer till ömhet och bekräftelse och hur en mår. Det är väl oerhört väsentligt att diskutera med sin äkta hälft?

Kommentera

