Känner mig lite butter…

Trots solsken. Har ont lite här och där, och vill göra så mycket, men kan inte göra något.

Jag och Phille tog en promenad i förmiddags och energin jag hade igår kväll räckte uppenbarligen inte till idag. Ont som fasen fick jag i rygg, ben och mage… bara vila vila vila. Känner igen frustrationen från när jag väntade Philip. Sista månaden var tokjobbig och ja, det är väl lite så det börjar kännas nu. Gnäll, gnäll, gnäll!!!

Vill bara ligga i sängen och äta kladdkaka…

 

Kommentera

