Neeeej, men sluta!

Det är INTE någon bebis på väg ut än! Hur tydlig måste jag vara? Klagade lite idag för mamma att jag överansträngt mig och fått sammandragningar som konstant suttit i i flera timmar (Har fått det flera gånger under hela graviditeten när jag tagit ut mig, det är INTE värkar! ) och direkt så tror hon att det är på gång!? Men hallåååå!!!??? Börja inte tro något redan NU. För guds skull! Jag kanske har många veckor kvar ju! Hur ska JAG stå ut? Det är ju JAG om är gravid, JAG som får leva med alla krämpor, konstanta tankar på bebisen därinne, vansinnig längtan osv. Snälla, VI hör av oss när det börjar bli allvar… Om det ska bli tjat så drar man sig för att berätta något allt, utifall att det är falsk alarm.

Känner mig lätt tjurig idag… märks det? 😉

One thought on “Neeeej, men sluta!

Kommentera

