Mors Dag 2012

Kolla vad jag fick!

image

Nu kan jag ha mina barns namn närmast mitt hjärta. Jag fick även en ask nougathjärtan av Philip… han tyckte liksom jag att dom var väldigt goda 😉

Dagen då? Tja inget särskilt… vaknade efter ytterst lite sammanslagen sömn. Maken och Philip sov till 9 snåret. Vi åt frukost som vanligt och jag och Sally stöp i säng igen för fortsatt amning. Vid 12 åkte vi in till stan och köpte present till mamma som fyller år imorgon. Väl hemma igen kastade vi i oss lite lunch, jag ammade, bakade rabarberpaj, nattade Philip, försökte även natta Sally… ingen av ungarna ville/kunde somna. Ingen sömn att ta igen för mamman heller med två pigga barn. Maken hade fullt upp med att arbeta i garaget. Sen kom mamma och pappa över och vi åt smörgåstårta och paj medan Sally hade världens magknip… ja den började långt innan dom kom hit. Jag hann fika, sen var jag fortsatt upptagen med att trösta Sally. Vid 20 somnade hon och då var det dags att lägga Philip. Och nu ammas det igen. Mors dag eller inte, det är en dag som alla andra. Jag njuter av mina fina barn och det är det enda som är viktigt.

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

Kommentera

