Sunnetur och ledsen tå

Idag åkte vi en tur till Sunne där jag blev uppvaktad av svärfar + sambo. Fick fina presenter och god mat. Det blev en liten promenad ner till Kolsnäs och den fina lekparken som finns där. Det gillade Phille 😉

Passade även på att krossa ”pektån” lite lagomt, genom att placera ett stolsben rakt över tån och sedan kasta mig ner i stolen. Det bultar fint i fortfarande… 5 timmar senare. Nåja, vad ska jag med den tån till? 😉 Jag lovar att den är i 23 gånger sämre skick än den ser ut att vara 😀

image

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

2 thoughts on “Sunnetur och ledsen tå

  1. Hehe, där såg man varför Philip gillade den lekparken så 😀 En traktor att klättra på måste ju vara hur bra som helst 🙂

Kommentera

