Pyssel

image

Ja i torsdags sysslade jag med Photoshop. Länge sedan sist, men än minns jag hur det fungerar. Jag gjorde tackkort som jag sedan skrev ut och skickade i matchade kuvert. Fina va? Vi valde att skicka tackkort per post till dom som uppvaktat på ”distans”. Er andra har vi ju tackat personligen. Vi går ifrån all vett och etikett vi 😉 Men i ärlighetens namn så hänger vi inte upp de tackkort vi får och beskådar och gläds åt dem dagligen. Dom hamnar i en låda tills man har hjärta nog att kasta bort dom. Därför gör vi så här, kalla oss generation X 😀

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

One thought on “Pyssel

Kommentera

