Bagaren och Kocken!

Att vara stressad småbarnsförälder, amma och typ aldrig sova… ger en rejält ökad aptit kan jag lova! Det vore ett rent under om jag INTE går upp i vikt under denna hemmavistelse med lilla hjärtat Sally.

Jag SKA ge mig i kast med något jag verkligen hatar i bakväg – bullar. Vanliga, hederliga pärlsockerprickiga kanelbullar! Jag SKA! Vet inte när, men kanske till helgen. Har ett nytt recept som måste testas nämligen.

Jagar efter idéer för bakning tillsammans med barn. Philip vill hjälpa till i köket och jag börjar lessna på kokosbollar och lingongrottor. Några tips???

Bagaren & Kocken är en fin nätbutik som säljer det mesta man kan tänkas behöva som hemmakock eller hemmabagare. Där surfar jag ofta runt och suktar efter nya köksprylar. Kolla här:

Hmmm… jag vill ha massor med grejjer!  Blir dyrt detta! 😉

One thought on “Bagaren och Kocken!

Kommentera

