Tjatig?

Jag biter mig ständigt i tungan och avstår många gånger från att skriva, för att inte verka tjat eller mer skrytig än vanligt. Men nu känns det som att jag är så full av uppdämda känslor och ord att jag måste skriva av mig. Har ventilerat lite på Facebook, men där är det ännu mer opassande att yttra sig för mycket.

Jag är så vansinnigt KÄR! Jag är upp över öronen tokförälskad i Sally och Philip! Jag ser på dom och kan inte greppa hur det är möjligt – Dom är VÅRA barn! Så fina och härliga små människor.

Philip, min stora lille kille. Smart, busig, sjövild, omtänksam, rolig, hjälpsam och han har väldigt bestämda åsikter 😉 Söt som få och en riktig gosfis. Älskar honom!

Sally, min lilla prinsessa som fyller 3 månader idag. Trodde aldrig det var möjligt att älska ytterligare ett barn så mycket, men lillan motbevisade den teorin minsann. Sprudlande glad och charmig är hon. Hon växer så det knakar och jag är så stolt!

Vilka fantastiska barn!

image

image

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

😉

3 thoughts on “Tjatig?

  1. Tjata på du. Det är så mysigt att läsa om det här, varvat med kolik och trötthet. Livet som småbarnsförälder med allt det fantastiska underbara ofattbara stora och omvälvande. Det är så häftigt att ha barn (samtidigt som det kan vara lika tufft) och jag är fortfarande fashinerad över mina barn så här 19 år in i föräldrarollen. 🙂

Kommentera

