Jag diggar denim!

Det började med att jag var på jakt efter farfars-tröjor åt Philip, ni vet sån där med knäppning fram. Han har ganska stort huvud och de flesta vanliga tröjor är svåra att dra över huvudet. Nåväl, jag letade och fann såklart det jag sökte på sidan Oii Barnkläder. Där är det enkelt att se hur man kan kombinera plaggen också, tack vare deras snygga inspirationsbilder som ni ser nedan.

Kläderna kommer från I Dig Denim och är ett av mina favoritmärken som säljer rejäla, snygga och tidlösa plagg till barn. Jag hade ju velat slå till på ett par jeans och en tröja faktiskt. Men, vi får vänta till månadsskiftet då det finns stålars på kontot igen. Föräldraledigheten är mysig till tusen, men den genererar inga shoppingpengar direkt 😉

Kommentera

