Vänta nu… Vad hände precis?

I ett svagt ögonblick bad jag maken städa det sista i sovrummet. Byrån skulle rensas ovanpå och så bad jag honom dammtorka i fönstret. Lite bitter blir jag allt när han lämnat det så här. Ser detta städat ut eller? Jag vet inte vad han gjorde, men dammet är borta och all brôt ligger kvar. Högen med Sallys urvuxna kläder är också kvar. I fönstret ligger hans bälte… Fint! Kul! Helt bloody amazing! Tack för i princip ingenting! Och NEJ ni vet att jag är långt ifrån pedant. Men om man nu för en gångs skull städar, så är det ju trevligt om det syns överhuvudtaget .

image

2 thoughts on “Vänta nu… Vad hände precis?

    • Nä, jag har inte frågat…Men han har rumsterat om lite nu. Klädhögen är i källaren, tvättkorgen på golvet istf på sängen, dvd-spelaren står där klädhögen var och bältet har han runt midjan 😉

Kommentera

