Hanna Hedlund och jag…

image

Idag blev bägge barnen hemma. Förkylningar har drabbat oss alla. Lite hosta, snuva och lilla Sally har haft sin första feber inatt. Philip var snorig och hostig. Så det kändes inte rätt att skicka honom på dagis och smitta andra.

Vi tog en tur till Apoteket för att fylla på förrådet med febernedsättande och näsdroppar. Där träffade vi fröken M som meddelade att magsjuka visst hade slagit till på dagis igår eftermiddag… Så nu får vi väl se om Phille lyckats dra på sig det eländet också. Huvva!

Efter Apoteket blev det handling på ICA. Vid kassorna fann jag tidningen ovan. Jag och Hanna Hedlund fick barn med 3 veckors mellanrum och jag har sedan i vintras följt hennes blogg… Så nu känns det som att vi är bekanta. Därför måste jag ju köpa tidningen när Hanna och Saga är med 😉 haha. Jag ska passa på att läsa den och äta en glass sen… Om jag kan få bägge barnen att sova samtidigt. En mysstund med min favvobloggare Hanna Hedlund. Fan vilken stalker jag lät som nu! Men det är jag inte, tror inte ens jag skulle våga gå fram och hälsa om jag skulle se henne ute i vimlet i stora staden ( när jag för ovanlighetens skull besöker den) 😀

2 thoughts on “Hanna Hedlund och jag…

    • Haha, men vad roligt! Nu gjorde du min dag som skrev i min blogg 😉 Tack!
      Tja, vi får väl se om våra vägar lyckas korsas någon gång. Om inte annat får jag försöka komma iväg på någon av dina framtida föreställningar 🙂

Kommentera

