Life goes on…

Livet pinnar på för fullt och jag får lite bloggtorka. Jag njuter av mina barn dagarna i ända… Vardagsrutinerna börjar falla på plats och vi har det riktigt mysigt. Philip är inte lika arg och sotis nu när Sally inte lika klänger i min famn hela tiden. Nu är det gåstols-race och krypträning för hela slanten. Dom är så olika i sättet våra barn. Philip hatade att ligga på mage medan Sally rullar över till mage så fort chans ges. Phille kunde man alltså ha liggandes på skötbordet medan man själv satt på toa en bit bort. Med Sally går inte det… Hon är snabb som ögat och kan kasta sig åt sidan innan jag hinner reagera ibland. Philip lärde sig snabbt att navigera i gåstol… Någon dag eller så tog det bara och då var han 2,5 månad gammal bara. Sally var ungefär lika gammal när hon började med gåstol, men hon har tagit god tid på sig att lära sig den. En dag i förra veckan knäckte hon koden dock och nu springer hon! Hon njuter av friheten och möjligheten att på egen hand utforska hemmet.

Nu går ögonen i kors på mig av trötthet… Skriver mer en annan dag.

image

image

Kommentera

