Älskade älskade familj!

image

Hösten är fantastiskt vacker med alla starka färger. Det är som om växtligheten slår till med en rungande avskedsfest innan vintervilan. Detta lilla hjärta, skapat av moderjord, låg där framför mig på gångstigen en dag. Som en liten påminnelse om att aldrig snåla med kärlek.

Livet springer på för fullt just nu och jag gillar mitt nya liv som tvåbarnsmor. Eller nya och nya… Idag är det 5 månader sedan Sally föddes, min prinsessa. Igår såg det ut så här vid middagsbordet hos oss

image

image

image

Sally hade fått sin 5 månaders vaccination, så någon timme senare låg hon i sängen med hög feber och rosiga kinder…

image

Stumpan… Vad jag älskar mycket just nu. Jag känner mig euforisk!

Kommentera

