Barnkalas eller ej?

Sonen fyller snart ljuvliga 3 år och vi funderar på om han är redo för barnkalas? Eller är det för tidigt för honom tro? Jag undrar om jag i så fall gör det mest för min egen skull, eller om det är det han vill? Han vet ju inte ens vad ett barnkalas är 😉 Jag troooor att vi väntar ett år till, så kan han kanske bjuda hit några från dagis också. Ja vi får fundera en dag till tror jag.

Vi köpte iaf en stor present till honom igår på LEKIA här i Grums (En TOPPENBRA liten leksaksaffär som har allt!) och detta blev det:

Kök Miele batteridrivet

Ja, alltså jag tror att den såg ut så här. Jag kikade bara väldigt snabbt och noterade att det dessutom var ett Mièle kök 😀 Det tror jag att han kommer uppskatta – han vill ju alltid vara med och greja i köket. Dock börjar han intressera sig för disken… och det kan han ju roa sig med i sin egen lilla diskho med plastglas och sånt 😉

I övrigt blir det nog någon bil (såklart!), lite pysselgrejjor… och en TV (!). Mormor och morfar ville slå på stort ovh vill köpa en TV 🙂

Undrar bara vad han säger när han fattar att han får en egen TV 😮

Roligt blir det iaf 😉

2 thoughts on “Barnkalas eller ej?

  1. Ni kanske kan ha ett litet kompiskalas med några få vänner? Så gjorde vi de första åren- en bästis var här och så släktingar. Vi kommer gärna på födelsedagstryout om ni vill testa 😉 Snart är det väl dags för åkpåsen också väl? 🙂

Kommentera

