För en jultok som mig…

Så vore jag överlycklig om jag kunde vinna en sådan här söt Tomtefamilj att pryda matsalsbordet med!

Jag får erkänna att jag totalt missat denna härliga blogg – Kallar man sin blogg ”Tomtens Dotter” så är man nog snäppet mer jultokig än jag 😉 Härligt tycker jag! Kolla in och inspireras, det ska jag göra i fortsättningen. Den ligger nu som ständig favorit på min dator.

Här hemma julas det ganska mycket redan – även om jag ligger lite lågt nu tills alla födelsedagar är avklarade. Vi lyssnar på nya julskivor, slår in paket till välgörenhet och fyller kalendern med pepparkaksbak, pepparkakspyntande, glöggbjudning, pyssel, pyssel och pyssel! Snart kör vi!

Kommentera

