Allt under kontroll…

Imorgon fyller vår fina grabb 3 år! Älskade lillen. Jag har bakat och bakat i flera dagar – 3 kalas som ni vet och för oss som måste fika på alla tre så har jag bakat för att ha variation och inte samma fika hela tiden. Nu börjar vi ha det mesta under kontroll… Hahaha, nu skojjade jag minsann – JAG har det mesta under kontroll! Skulle ”någon annan i familjen” anordna något dylikt under en och samma vecka så hade HAN vägrat. 😉 Men, jag klagar inte – för jag älskar att ordna bjudningar! Om ni bara visste hur många idéer jag har i huvudet som jag aldrig kommer få utlopp för! Jag hade kunnat ha tema-fest varje vecka om så vore.

Idag bakade jag  det sista inför morgondagen och på fredag och sedan lördagkväll får jag ta tag i de andra kalasen. Idag bakade jag drömmar för första gången i mitt liv – ni vet dom där vita och spröda kakorna som fanns på alla bjudningar när man var liten. Jag använde mormors recept och dom blev lika fina och vita som mormors – bara lite större (jag har dragit på mig ett härligt ryggskott så jag orkade inte stå och rulla dubbelt så många).

Kommentera

