Glossybox!

Så kom den till slut, min allra första Glossybox!

Det pirrade i magen och jag var spänd av förväntan när paketet hade kommit. Inuti den ganska snygga wellpappkartongen med Glossybox-logon låg en jättefin rosa låda med lock och inuti den låg mina produkter vackert inslagna med svart silkespapper och en sidenrosett. Snacka om att känna sig speciell! Ett paket bara för mig, snyggt inslaget och som dessutom doftar gudomligt!

Jag blev glatt överraskad över innehållet i min Oktoberbox! Där fanns en BB-cream (dagkräm, foundation och concealer i ett), en ekologisk duschkräm, munskölj med blekningseffekt, nagellack och en skrubbtvål. Ja och en chokladkaka som jag och maken delade på en kväll.

För 139:- fick jag allt detta (Butiksvärde: 350-400 kr)

 

 

För er som inte har beställt denna underbara box och känner er lite nyfikna så säger jag bara GÖR DET! BESTÄLL DEN! Det är definitivt värt det! Men meddela mig först, så kan jag bjuda in er och på så vis kan jag få några extra glossydots till min samling 😉

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Juniphé

4 thoughts on “Glossybox!

  1. Ja, den måste verkligen vara något alldeles extra speciellt Glossyboxen! Tjejen före mig i kön på Konsum idag hämtade ut en sådan och hon kom sig inte ens ut ur butiken innan det var dags att öppna lådan och botanisera runt bland innehållet! Så jo, det är nog värt att prova. 😀

Kommentera

