Glossybox-lycka!

Idag fick jag ett mail från Glossybox som tipsade mig om deras Nyårsbox som man kan beställa utöver sin vanliga prenumerationsbox. Den innehåller 5 fullsize produkter till ett sammanlagt värde av dryga 1000:-… och den har jag såklart redan klickat hem för futtiga 229:-

Och det är först till kvarn som gäller samt att man måste vara Glossybox-kund sedan innan också (tror jag). Ojojoj vad glad och lycklig jag är av denna lilla väldoftande box! Längtar som attan tills dom kommer i min brevlåda!

 

3 thoughts on “Glossybox-lycka!

    • Nej får ju inte provision 🙂 Jag önskar att jag fick det… Får inte provision av någon butik tyvärr 🙂

      Däremot får jag extra poäng om någon nappar på deras box efter min inbjudan och när jag samlat tillräckligt många poäng så kan jag lösa in det mot ytterligare en box.

      Det är svårt att förklara, men det är lite som julafton när boxen kommer och även om man betalar själv så vet man att man gjort ett fynd. Så för mig som inte kan ett dyft om hudvård, hårvård, makeup etc, så får jag bra produkter som är utvalda efter min hudprofil (som jag själv lagt in) till vrakpriser.

      Så jag är nöjd JA 😀

Kommentera

