En finfin vinst!

I en tävling jag inte mindes att jag deltagit i.
Idag fick jag ett stort kuvert med posten. ”Det är väl någon reklam och provprodukter” tänkte jag. Jag plockade ut en receptfolder ur kuvertet, ett brev och ett litet paket. I det lilla paketet låg till min förvåning en bunt presentcheckar på vardera 250kr. ”Men vad faan? Jag tror jag har vunnit någon tävling!” utbrast jag… Men jag kunde inte minnas att jag tävlat om dessa pengar.
Här är brevet:

image

Jag drog mig till minnes och kom då på att jag varit med i en tävling och tävlat om en matkasse. Så därför blev jag förvånad när kassen ersatts av presentcheckar. Fast mest förvånad var jag över att jag var en av vinnarna 😉

Kommentera

