Återblick 2012

Som tradition brukar jag alltid avsluta året med en liten återblick.

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Besökte Power Big Meet i Västerås (Brorsan tipsade mig om detta)

Födde en tjej (Maken tipsade mig om detta)

Höll du några av dina nyårslöften?
Vilka löften? I år sattes det inga löften…
Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja visst,väldigt många! Och nästan alla fick töser😉
Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov inte.
Vilka länder besökte du?
Jag höll mig inom landets gränser som vanligt. Ett vinnande koncept.
Är det något du saknade år 2012 som du vill ha år 2013?
Nej, faktiskt inte.
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
9:e maj, för då föddes Sally
Vad var din största framgång 2011?
Att bli mamma igen!
Största misstaget?
Jag kan inte komma på ngt…
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Influensa i 7-8 veckor i våras och nu på hösten har vi varit förkylda till och från mest hela tiden. Nu med *host host*
Bästa köpet?
Tvättmaskinen!
Vad spenderade du mest pengar på?
Tvättmaskinen och nya kameran
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja massor med saker. Men framför allt mina underbara ungar!
Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2012?
”Trimmel Tramm” (Barnvisa)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare. Jag inser att det är viktigt att ha ett perspektiv på livet och inte göra en höna av en fjäder. Efter att ha fått två barn så har jag inte tid eller ork att lägga energi på oväsentligheter.
Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat?
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit?
Hur tillbringade du julen?
Hos svärmor tillsammans med min familj och makens systrar med respektive
Blev du kär i år?
Jaaa x 3!
Favoritprogram på TV?
Goldrush Alaska, Adventskalendern (Mysteriet på Greveholm)
Bästa boken du läste i år?
Har nog bara läst en bok i år (Niceville).
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Började dagen med att hälsa på pappa som låg inlagd på sjukhuset. Sedan kom svärmor, make och svägerskan på besök, + mamma och storebror. Jag fick bland annat en ny mobiltelefon😉
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om alla fått vara friska.
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Sliten, urtvättad och komfortabel ;-)

De bästa nya människorna du träffade?

Har inte träffat så många nya… Jag umgås ju med alla dom ”gamla”😉

 

Kommentera

